فروش پارچه تنظیف کرج
ادامه مقاله پارچه:
یک نمایش گرافیکی از مدل رقابتی تشکیل قیمت، همانطور که در شکل ۱ – ۴ ( a ) نشانداده شدهاست ، مشهد1 کرج
فرض میکند که قیمت و مقادیر بازار با تقاطع مسیرهای عرضه و تقاضا تعیین میشوند.
تحت سناریوی پایه، قیمت و مقدار بازار ( پی.کیو ) با منحنی تقاضای بازار با شیب رو به پایین ( دی) و منحنی عرضه بازار رو به بالا ( اس ) تعیین میشوند
که نشاندهنده مجموع منحنیهای عرضه داخلی و وارداتی است.
مدل ای.پی.آ شامل تامین داخلی ( آسیبدیده ) و تامین خارجی ( آسیبندیده ) است.مشهد2 کرج
فروش پارچه تنظیف کرج
در حالی که تولیدکنندگان داخلی نیز تحتتاثیر قرار نگرفته اند ، سازمان بودجه دادههای کافی برای تقسیمبندی تولید داخلی به تولید داخلی و تحتتاثیر قرار نداده است.
بنابراین ای.پی.آ تمام تامین داخلی را به یک بخش منفرد دستهبندی کرد
و فرض کرد که این هزینهها توسط همه تامین کنندگان داخلی تامین شدهاست.
در حقیقت، تاثیرات مقررات بر منابع اصلی تاثیر گذار در هر زیر شاخه متمرکز خواهد بود.مشهد3 کرج
با این مقررات، هزینههای تولید برای تامین کنندگان داخلی افزایش مییابد.
تحمیل این هزینههای کنترل تنظیمی به عنوان یک تغییر رو به بالا در منحنی عرضه برای تامین داخلی نمایش داده میشود.
فروش پارچه تنظیف کرج
در نتیجه تغییر به سمت بالا در این منحنی عرضه، منحنی عرضه بازار برای تولید پارچه روکش شده و کامل به سمت بالا حرکت خواهد کرد
برای منعکس کردن هزینههای فزاینده تولید برای عرضه داخلی به بالا تغییر خواهد کرد.مشهد4 کرج
در اساس بدون استاندارد، صنعت خروجی کلی را تولید میکند،کیو ، با قیمت، پی ، با تولید کنندگان داخلی که مقدار و ر برای کیو منفی تامین میکنند.
با این مقررات، قیمت بازار از پی به پی افزایش مییابد.مشهد5 کرج
و خروجی بازار ( همان طور که از منحنی تقاضای بازار تعیینشده، دی ) از کیو به کیوکاهش مییابد.
این کاهش در خروجی بازار نتیجه نهایی کاهش عرضه داخلی و افزایش واردات است .مشهد6 کرج
افزایش واردات برای هر گونه کاهش در عرضه داخلی جبران میشود.
بنابراین منحنی عرضه در بازار اساسا کاملا انعطافپذیر است.مشهد7 کرج