فروش پارچه تنظیف ارومیه
ادامه مقاله پارچه:
آمار توصیفی را برای نسبتهای فروش به فروش برای شرکتهایی که دارای روکش پارچه و / یا اتمام امکانات هستند ،مشهد1 ارومیه
براساس حداقل، میانه، متوسط و حداکثر هزینه تجهیزات برآورد شده نشان میدهد.
محدوده وسیعی از هزینههای امکانات در هر زیر شاخه وجود دارد.مشهد2 ارومیه
از آنجا که حداکثر هزینهها بسیار بالا هستند،
هزینههای متوسط بالاتر از هزینههای متوسط در هر زیر شاخه هستند.
واضح است که حداکثر هزینهها یک مشکل برای ، به ویژه، ارائه میکنند. برای تکمیل زیر شاخه، ای.پی.آ متوجه میشود ،مشهد3 ارومیه
که هزینهها به وضوح اغراق شدهاست.
فروش پارچه تنظیف ارومیه
هزینههای سطح ساختمان عبارتند از :
زیرا تخمین زده میشود که کل حجم پارچه روکش شده در یک ساختمان با متریال تمام شدهاست.
در حقیقت، کل سهم بسیار کمی ( تقریبا ۱۳ درصد ) است.مشهد4 ارومیه
بنابراین ای.پی.آ بر این باور است
که بهترین بازنمایی از تاثیراتی که یک شرکت معمولی در صنعت با آن روبرو خواهد شد، مشهد5 ارومیه
نسبت متوسط به فروش است.
برای پوشش زیر شاخه، نسبت هزینه به فروش کمتر از ۳ درصد برای ۶۰ شرکت ۶۴ ٪ است.
برای تنها یک شرکت در زیر شاخه زیر شاخه، هزینه برآورد میانه ۳ درصد یا بیشتر از درآمد پایه شرکت است ( سه شرکت دیگر دادههای فروش ندارند ).
فروش پارچه تنظیف ارومیه
به طور مشابه، برای زیر شاخه کامل، از ۱۰۵ شرکت با دادههای فروش، هیچ یک از آنها هزینه بیش از ۳ درصد فروش اصلی را در صورت هزینههای مطاوعت متوسط تجربه نمیکنند.
به همین ترتیب، برای همه شرکتهایی که دارای پوشش و عملیات اتمام هستند ،مشهد6 ارومیه
هزینههای متوسط کمتر از ۳ درصد فروش هستند.
به طور کلی، تنها برای یک شرکت از ۱۸۵ شرکت با دادههای فروش ،
متوسط هزینه متوسط بیش از ۳ درصد فروش اصلی آنها میباشد.
بنابراین ای.پی.آ بر این باور است که شرکتها معمولا این مقررات را مقرونبهصرفه مییابند.
این مساله با مقایسه هزینههای مطاوعت با سودهای صنعت تایید میشود .مشهد7 ارومیه